Наш магазин відповідально ставиться до обслуговування покупців. З усіх питань щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також повернення або обміну товару, купленого в магазині – прохання звертатися за номером: +38 (096) 795-24-86 або +38 (066) 353-94-17 або за допомогою форми зворотного зв'язку. Повернення коштів або обмін товару відбуватиметься протягом семи робочих днів, після отримання нами товару назад. Разом з товаром необхідно відправити заяву про обмін товару або повернення коштів. Повернення або обмін здійснюється кур'єрською службою, якою ви користувалися при замовленні.
Якщо товар містить виробничі дефекти, ми обміняємо його на аналогічний (або повернемо кошти), за відсутності слідів експлуатації і збереження оригінальної упаковки. Всі поштові (транспортні) витрати повинні бути оплачені замовником. Претензії повинні бути пред'явлені протягом 2-х днів з моменту отримання товару.
Щоб повернути або обміняти товар, будь ласка, переконайтеся, що:
Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності: